کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسدودسازی تبلیغات ویدیویی در نسخه‌های آتی گوگل کروم

به گزارش سافت گذر، گوگل از سال 2018، به صورت پیش‌فرض از پخش برخی تبلیغات در کروم جلوگیری می‌کرد. این کمپانی برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد، از استاندارد Better Ads Standard بهره گرفت تا تبلیغات آزاردهنده را شناسایی کند.

گوگل یوتیوب مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

امروز نیز خبر رسید که استاندارد نامبرده تمرکز خود را روی ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه کمتر از 8 دقیقه گذاشته است. به منظور توسعه این ابزار، از داده‌های 45000 کاربر یا 60 درصد مشتریان گوگل استفاده شده است.

طبق این نظرسنجی، گوگل به این نتیجه رسید که سه نوع محتوای ویدیویی و تبلیغاتی آزاردهنده وجود دارد. اولاً، تبلیغات ابتدایی 31 ثانیه‌ای یا بیشتر که گزینه رد کردن را در 5 ثانیه اول نشان نمی‌دهند. دوماً، تبلیغات اواسط ویدیوها که پخش آنها را متوقف می‌کنند و سوماً، تبلیغات غیر خطی که بیش از 20 درصد پخش‌کننده ویدیو را اشغال کرده در نهایت یک سوم آن را می‌پوشانند.

به منظور عملی کردن این تصمیم، گوگل می‌خواهد از تاریخ 5 آگوست تبلیغات را در سایت‌هایی که این قوانین را رعایت نمی‌کنند را مسدود نماید. ضمناً، از آن جایی که این قانون در وبلاگ کرومیوم منتشر شده، احتمالاً سایر مرورگرها نیز به آن پای‌بند خواهند بود. به علاوه، گوگل نیز اعلام کرده این قانون را در یوتیوب اجرایی خواهد کرد تا ببیند آیا کارایی مدنظر را دارد یا خیر.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46257 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/17 تعداد مشاهده: 2229
سافت گذر